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6.Potenciar la evaluación para reorientar la enseñanza y reforzar el aprendizaje.  Ebaluazioak baldintzatu egiten du zer eta nola irakasten den

Ebaluazioak baldintzatu egiten du zer eta nola irakasten den. Ebaluazioa oso garrantzitsua da. Hori dela eta,ebaluazio-moldeak baldintzatu egiten du nola ikasten duten gazteek. Hiritar arduratsuak eta parte hartzaileak izatea nahi badugu, euren buruan uste osoa dutenak, gizon eta emakume sortzaileak, eta euren bizitza osoan zehar ikasten jarraitu nahi izango dutenak; orduan seguru egon behar dugu bizi izan dituztela jarrera eta ohitura hauek pizten dituzten esperientziak, eta menperatu egiten dituztela bizi izango duten munduaren antzeko testuinguru batean behar diren trebetasunak. Ebaluazio molderik onena ebaluazio formatiboa da, etengabea. Irakasleri konenek ikasketa prozesuaz hausnartzen eta berau hobetzen laguntzen dute. Kanpo ebaluazioek informazio interesgarria eskaintzen dute hezkuntza politika keta hobekuntza planak definitzeko. Baina ikasle jakin batengan izan ditzakeen ondorio akademikoak mugatzen dira aukeraketa bat egitera edo ikasleek eskola-bide ezberdinetan banatzera irizpide ustez homogeneo eta objektiboekin. Hau guztia oso goi zegiten denean, ondorioak iraunkorrak dira eta, horregatik, bidegabeak

Potenciar la evaluación para reorientar la enseñanza y reforzar el aprendizaje. El modo de evaluar, lo que se evalúa y los criterios que se utilizan condiciona el aprendizaje del alumnado. Para que sean ciudadanos responsables y participativos, personas seguras de sí mismas y autónomas, hombres y mujeres creativos y deseosos de seguir aprendiendo a lo largo de sus vidas, el profesorado ha de estar seguros de que han tenido las experiencias necesarias y que dominan las destrezas necesarias en un contexto parecido al del mundo al que van a enfrentarse. La mejor es la evaluación formativa, en la que de forma continua el profesorado y el alumnado reflexionan sobre el aprendizaje y cómo mejorarlo. La valoración de los aprendizajes conseguidos en relación con los esperados no puede ser utilizada para seleccionar al alumnado, especialmente en edades tempranas, cuyos efectos son permanente y, por ello, especialmente injustos.

¿QUÉ ACCIONES CONCRETAS TENDRÍAN QUE PONERSE EN MARCHA EN EL PAIS VASCO PARA LOGRARLO?

 

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